Novità 2012 - Madonna - Superstar, video, testo e traduzione


ALBUM: MDNA
GENERE: Dance Pop
DURATA:     3:53
COMPOSTA DA: Madonna, Indiigo
DATA PUBBLICAZIONE: 26 marzo 2012
ETICHETTA: Boy Toy, Live Nation, Interscope


Superstar, 2012
Testo canzone: Madonna - Superstar
You're like brando on the silver screen
You're my hero in a mythical dream
You are perfect just the way you are
You're mike jordan you're my superstar
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la love the way that you are
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la that's what you are
I'm your biggest fan, it's true
Hopelessly attracted to you
You can have the keys to my car
I'll play you a song on my guitar
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la love the way that you are
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la that's what you are
You're my gangster, you're like Al Capone
You're like Caesar stepping on to the throne
You're Abe Lincoln cause you fight for what's right
You're my angel bringing peace to my life.
Ooh la-la you're my superstar
Ooh la-la love the way that you are
Ooh la-la you're my superstar
Ooh la-la that's what you are
I'm your biggest fan, it's true
Hopelessly attracted to you
You can have the password to my phone
I'll give you a massage when you get home.
Ooh la-la you're my superstar
Ooh la-la love the way that you are
Ooh la-la you're my superstar
Ooh la-la that's what you are
You're bruce lee with the way that you move
You're travolta getting into your groove
You're james dean driving in your fast car
You're a hot track
You're my suppa duppa star
You're my superstar
You're my superstar ooh la la ooh la la
You're my superstar ooh la la ooh la la
I'm your biggest fan, it's true
Hopelessly attracted to you
You can have the keys to my car
I'll play you a song on my guitar
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la love the way that you are
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la that's what you are
Ooh la la you're my superstar
Ooh la la ooh la la ooh la la you're my superstar
Ooh la la ooh la la ooh la la you're my super superstar



Traduzione canzone: Madonna - Superstar
Sei come Marlon Brando sul grande schermo
Sei il mio eroe in un sogno mitico
Tu sei perfetto così come sei
Sei Michael Jordan sei la mia superstar
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ti amo per come sei
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la-la è quello che sei
Sono la tua più grande fan, è vero
Irrimediabilmente attratta da te
Puoi avere le chiavi della mia macchina
Ti suonerò una canzone con la mia chitarra
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ti amo per come sei
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la-la è quello che sei
Sei il mio gangster, sei come Al Capone
Tu sei come Cesare che sale al trono
Sei Abramo Lincoln perché combatti per ciò che è giusto
Sei l'angelo che porta la pace nella mia vita.
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ti amo per come sei
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la-la è quello che sei
Sono la tua più grande fan, è vero
Irrimediabilmente attratta da te
Puoi avere la password del mio telefonino
Ti manderò un massaggio quando sarai arrivato a casa.
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ti amo per come sei
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la-la è quello che sei
Sei Bruce Lee per il modo in cui ti muovi
Sei come che si muove a ritmo John Travolta
Sei James Dean quando guidi la tua auto sportiva
Sei una pista calda
Sei la mia supa dupa star
Sei la mia superstar
Sei la mia superstar ooh la la ooh la la
Sei la mia superstar ooh la la ooh la la
Sono la tua più grande fan, è vero
Irrimediabilmente attratta da te
Puoi avere le chiavi della mia macchina
Ti suonerò una canzone con la mia chitarra
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ti amo per come sei
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la-la è quello che sei
Ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ooh la la ooh la la sei la mia superstar
Ooh la la ooh la la ooh la la sei la mia super superstar